Zapisz się do Newslettera i skorzystaj z rabatu 10% na ubrania z nowej kolekcji

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 119zł.

Jesteśmy na Instagramie i Facebooku! Dołącz do naszej społeczności, śledź nasze nowości i bierz udział w konkursach.

Gdzie mogę dokonać zamówienia?
Złożyłam/-em zamówienie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
Jak mogę skontaktować się z osobą odpowiedzialną za obsługę klienta?
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Jakie są formy dostawy?
Jakie formy płatności mam do wyboru?
Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?
Czy można składać zamówienie telefonicznie lub mailowo?
W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Chcę obejrzeć produkt przed zakupem, mogę?
Czy dany produkt/rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?
Chciałabym zamówić produkt o określonych wymiarach/kolorze/rozmiarze/długości. Czy możliwe jest złożenie zamówienia na produkt o określonym rozmiarze/kolorze/długości? 
Gdzie znajdę aktualnie dostępne produkty?
Ile zapłacę za przesyłkę?
Darmowa wysyłka od jakie kwoty ?
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Zaznaczyłam jako formę płatności przelew, a chciałam zapłacić za zamówienie przy odbiorze. Czy mogę jeszcze zmienić metodę płatności?
Czy mogę dokonać zapłaty za zamówienie przy odbiorze przesyłki?
W jaki sposób mogę odesłać towar?
Złożone zamówienie opłaciłam gotówką, kurierowi przy odbiorze. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeżeli w zamówieniu było ich kilka?
Jakie są możliwości zwrotu?
W jakim czasie otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu lub reklamacji towaru?
W jaki sposób mogę uzyskać kod rabatowy?
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Mam wątpliwości w związku z otrzymanym zamówieniem, co powinnam zrobić?
Właśnie zapisałeś się do naszego newslettera. Aby zakończyć proces rejestracji, wyszukaj w skrzynce odbiorczej wiadomość e-mail z potwierdzeniem i kliknij link dołączony do niej. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, powtórz proces lub skontaktuj się z pomocą techniczną.