FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie mogę dokonać zamówienia?
Zamówienia można złożyć na naszej stronie www.kidsfashion.pl
Złożyłam/-em zamówienie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
Zamówienia złożone w dni robocze realizowane są w ciągu 24h-72h. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające ze strony poczty / firmy kurierskiej.
Jak mogę skontaktować się z osobą odpowiedzialną za obsługę klienta?
• Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 można zadzwonić pod numer 605 905 906
• Skrzynka mailowa: [email protected]
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Tak, chęć dokonania zmian w zamówieniu (dodanie produktu/zmiana rozmiaru/połączenie zamówień) należy zgłosić maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia. Chęć zmiany należy zgłosić mailowo [email protected] lub telefonicznie pod numerem 605 905 906.
Jakie są formy dostawy?
Przy zakupie można wybrać przesyłkę kurierską GLS, DHL, Pocztex, dostawę do Paczkomatu (InPost) oraz Pocztex Odbiór w Punkcie.
Jakie formy płatności mam do wyboru?
• Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto firmy HURTIMEX S.A.
• Przelewy24 – szybki przelew elektroniczny, PayPo, przelew tradycyjny lub zapłata kartą płatniczą
• Za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki
Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?
Zapisanie się do newslettera daje jednorazowy rabat 5% na pierwsze zakupy, oraz zapewnia otrzymywanie wszystkich najświeższych informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach.
Czy można składać zamówienie telefonicznie lub mailowo?
W sytuacji kiedy jest problem z tradycyjnym złożeniem zamówienia można to zrobić drogą mailową lub telefonicznie – oprócz kodu produktu należy wybrać również formę płatności i rodzaj dostawy. Osoba zajmująca się obsługą sklepu internetowego poinformuje o wysyłce zamówienia.
W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Jeżeli zamówienie z jakiegoś powodu nie zostało jeszcze zrealizowane, istnieje możliwość jego anulowania poprzez kontakt telefoniczny z biurem Obsługi Klienta 605 905 906 lub poprzez e-mail: [email protected]
Chcę obejrzeć produkt przed zakupem, mogę?
www.kidsfashion.pl jest sklepem internetowym z odzieżą dla dzieci oraz konfekcją damską, w związku z czym prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową. Zapraszamy do jednego z naszych sklepów gdzie można odebrać zamówienie a także osobiście zapoznać się z naszym asortymentem.
Czy dany produkt/rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?
Może zdarzyć się sytuacja, że w tej chwili nie ma w naszej ofercie produktu bądź rozmiaru, który Cię interesuje, ale może on pojawić się w przyszłości. Zachęcamy do odwiedzania strony naszego sklepu, a pod rozmiarem produktu wybierz opcję „zadaj pytanie o produkt” lub napisz do nas podając model produktu lub link do niego.
Chciałabym zamówić produkt o określonych wymiarach/kolorze/rozmiarze/długości. Czy możliwe jest złożenie zamówienia na produkt o określonym rozmiarze/kolorze/długości?
Niestety, nie ma możliwości zamówienia produktu w innym kolorze czy o innej długości niż jest to oferowane na stronie.
Gdzie znajdę aktualnie dostępne produkty?
Aktualnie dostępne produkty, znajdują się na naszej stronie Kidsfashion.pl. Dostępne rozmiary wyświetlają się z prawej strony zdjęcia produktu. Profil na Facebooku, ma jedynie charakter poglądowy / reklamowy, niektóre widoczne tam produkty mogą być wyprzedane. Po szczegółowe informacje odsyłamy na naszą stronę www.kidsfashion.pl lub do kontaktu z działem Obsługi Klienta.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Dla wszystkich form dostawy przy zakupach o wartości powyżej 119zł przesyłka jest darmowa. Przy zamówieniu poniżej tej kwoty koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy:
Rodzaj | Do xx PLN | Powyżej xx PLN | Przedpłata / przelew | Szybkie płatności / Blik | PayPo | Pobranie |
Pocztex 48 Kurier | 9,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | Możliwe / Opłata 2,00 zł |
Pocztex 48 Odbiór w punkcie | 8,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | |
Orlen Paczka | 8,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | |
InPost Paczkomaty | 9,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | Możliwe do 5000PLN wartości przesyłki / Opłata 2,00 zł |
InPost Kurier | 10,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | Możliwe do 5000PLN wartości przesyłki / Opłata 2,00 zł |
Kurier DHL | 13,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | Możliwe do 1000PLN wartości przesyłki / Opłata 2,00 zł |
DHL Odbiór w punkcie | 11,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | Możliwe do 1000PLN wartości przesyłki / Opłata 2,00 zł |
GLS | 14,90 zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe | Możliwe / Opłata 2,00 zł |
Odbiór osobisty | - zł | - zł | Możliwe | Możliwe | Możliwe |
*Informujemy, że HURTIMEX S.A. zastrzega sobie prawo dochodzenia zwrotu kosztów wysyłki oraz odbioru w przypadku nieuzasadnionego nieodebrania przesyłki przez zamawiającego.
Darmowa wysyłka od jakie kwoty ?
Robiąc zakupy za powyżej 119zł dostawa towaru jest darmowa. Jeżeli brakuje ci kilkunastu złotych do przekroczenia tej kwoty, proponujemy sprawdzić nasze dodatki, drobny asortyment który uzupełni zakupy i sprawi, że zakupy przekroczą kwotę 119zł i wysyłka towarów będzie po naszej stronie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Zamówienia z reguły są przygotowywane do wysyłki w ciągu 1-3 dni roboczych. Czasem jednak zdarza się, że asortyment musi być ściągnięty z innego magazynu z powodu dużego zainteresowania nim i wyprzedania z naszego magazynu, przez co czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do 4-5 dni roboczych. Osoba zajmująca się sklepem internetowym poinformuje o przedłużonym czasie realizacji zamówienia.
Zaznaczyłam jako formę płatności przelew, a chciałam zapłacić za zamówienie przy odbiorze. Czy mogę jeszcze zmienić metodę płatności?
Tak, istnieje możliwość zmiany formy płatności. W tej sytuacji prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta na adres e-mail [email protected] lub pod numerem telefonu 605 905 906.
Czy mogę dokonać zapłaty za zamówienie przy odbiorze przesyłki?
Tak, oczywiście. Przy zamówieniach pobraniowych korzystamy zarówno z usług GLS jak i Poczty Polskiej.
W jaki sposób mogę odesłać towar?
Zwrot można odesłać samodzielnie na swój koszt lub bezpłatnie za pomoc www.szybkiezwroty.pl wpisując "KidsFashion.pl" w miejsce "Wyszukaj swój sklep".
Wybór przewoźnika w przypadku samodzielnego odesłania przesyłki jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska rejestrowana. Prosimy o nie wysyłanie paczek do paczkomatów InPost oraz przesyłek pobraniowych. Takie paczki nie zostaną przez nas odebrane.
Złożone zamówienie opłaciłam gotówką, kurierowi przy odbiorze. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Tak, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Procedura postępowania w przypadku zwrotu: https://www.kidsfashion.pl/prawo-do-odstapienia-od-umowy,14.
Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeżeli w zamówieniu było ich kilka?
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości niepasujących produktów.
Jakie są możliwości zwrotu?
Jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań lub nie będzie pasował można go zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, bez podawania powodu zwrotu. Należy odesłać do nas zakupiony asortymenty wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy.
W jakim czasie otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu lub reklamacji towaru?
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy.
W jaki sposób mogę uzyskać kod rabatowy?
O kodach rabatowych informujemy drogą mailową lub na naszym profilu na Facebooku i Instagramie.
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Niestety nie. Paczki wysyłamy jedynie na terenie Polski.
Mam wątpliwości w związku z otrzymanym zamówieniem, co powinnam zrobić?
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zgodności otrzymanego zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt drogą mailową [email protected], poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie kidsfashion.pl lub z działem Obsługi Klienta pod numerem 605 905 906.